10 av 10

Åååå jag blir så glad. De tyckte min mat var supergooooood. Speciellt såsen ;) Fick 10 poäng av 10 möjliga av nästan allihopa. Av E fick jag 12 ;)

Nu har familjen dragit iväg på lite julavslutning med barnen så är ensam hemma nu och ligger och degar i världens skönaste soffa :)
Var ner i källaren nyss och kollade på mitt framtida utrymme. Hantverkarna håller på och jobbar för fullt där nere och det ser ut som om det kommer bli väldigt fint :) De kanske hinner att bli klara innan jul, annars flyttar jag ner efter jul :)

Nu ska jag sätta igång med något som verkligen är behövligt.. epilering :P Sen blir det onsdagsmys hos Johanna med kanske.. OC-maraton? Onsdagsmys blir det i alla fall :)




Allt uppätet på tallrikarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0