11 dagar

Bara 11 dagar kvar tills jag får åka hem till min kära säng! Och självklart till min kära familj :) Det var ju mer än två månader sen vi träffades sist... Och om bara 9 dagar kommer min fjärtis hit :D

Tisdag idag, och skitväder.. bara grått och trist hela tiden.. :( Hallå? Vart är snön? Det är faktiskt julafton om 16 dagar! Shit, 16 dagar och jag känner inte alls någon julstämmning.. men den kommer väl snart hoppas jag :)

Nu ska jag fortsätta skriva klart mina julkort som jag sedan ska gå till posten med och skicka hem till Sverige, så håll utkik i postlådan ;)

Ha de


Kommentarer
Postat av: Christine

Hoho! Åh, då måste jag ju lämna din sköna säng... Men det gör inget, ska bli så kul att du kommer hem! Min hängmatta är ju också ganska skön :) Nu är jag på jobbet, tar en liten rast för det är rätt så lugnt idag. Ska ta en pepparkaka och försöka få lite julstämning! Puss!

2009-12-09 @ 10:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0