Working halv åtta till halv åtta

Precis slutat jobbat för idag. K hade julavslutning på skolan, och förra veckan hade E det. Då var bebis med men då skrek hon bara hela tiden så de ville inte ha henne med idag ifall det skulle hända samma sak.. :P 

Men hon och jag hade det mysigt här hemma, åt mat, kollade på tv (jag) bet på en tomm toalettrulle (S). Sen blev hon så trött och hon somnade typ 2 sekunder efter att jag la ner henne i sängen :)

Och hallå! Det låg snö på backen i morse när jag vaknade! Sen så snöade det lite under dagen också, himla mysigt. Jag och S var på vagnprommis i Frogneparken och njöt av de fina snöflingorna :)



















Kommentarer
Postat av: Cissi

Nej nej Isak är ju lite större ;) Ja precis det är min systers barn :)

2009-12-15 @ 09:55:56
URL: http://cissinorlander.blogg.se/
Postat av: märta

ååååååååååååh bebbbbbeee!!!

2009-12-15 @ 12:27:46
URL: http://watchingkling.blogg.se/
Postat av: Ida

Guuuuu så söööt :D

2009-12-15 @ 22:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0