Tre länder på en dag

Idag blev det som sagt en trip till Sverige! :D Det gick faktiskt superbra att köra dit även om jag kände mig lite ringrostig i början, för det var ju faktiskt typ 3 månader sen sist jag körde :P
Så idag har jag varit i tre länder: Norge, Ingemansland och Sverige ;)

Vi kom dit typ vid 11 tiden och då var det inte särskilt mycket folk.. Fick en massa fint shoppat innan en hamburgare slank ner i magkulan.. Sen shopping igen och tillslut la vi alla påsar i bilen och sen handlade vi en massa mat till bättre behövande här i Norge ;)

Riktigt nöjda båda två brummar vi tillbaka till Norge och är hemma igen vid 18 tiden. Men måste säga att Norge har världen sämsta radiokanaler, antingen var det bara en massa turkmusik eller så var det nån konstigt musik som var dålig... haha

Väl hemma så kommer det roliga, att packa upp alla påsar och inse vad man har köpt ;)
Men måste säga att jag faktiskt inte handlade något onödigt idag, mycket duktigt tycker jag att jag har varit ;)

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0