Friday

Sista dagen på arbetsveckan, shit vad fort den här veckan har gått!

Det blev Knocked up hos Johanna igår, grymt bra film :)

Jag kommer ihåg det sista jag tänkte på innan jag somnade och det var snö. Och vipps sen när man vaknade låg det fin nysnö på backen, och nu bara öser det ner snö :D
Vi kollade på julkalendern i morse och jag måste säga att den faktiskt är ganska bra, i alla fall bättre än vad julkalendrarna har varit de senaste åren... Det var så mysigt att gå hem efter julkalendern och höra det efterlängtade knarret av snön under fötterna :)

I morgon är det den dagen jag har längtat efter nu i mer än en vecka! Vi åker till Nordby för shopping, haha jäklar vad jag ska shoppa ;) Längtar längtar!

Ska hämta barnen på skolan lite tidigare idag så det blir en prommis dit efter lunch :)
Nu ska jag sätta igång med en inköpslista tills imorgon :)

Ha de


  


1. Utsikt från mitt fönster, det stora gröna är en innomhus tennisbana :)
2. Jag idag






Kommentarer
Postat av: bakfia

vad kul att du tyckte om den:D<3

2009-12-04 @ 15:25:28
URL: http://bakfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0