Gelé i benen, någon som vill smaka?!

Nyss proppat i mig supergod tagliatelle här borta! Det var längesen jag skrattade så mycket under en måltid :D Vi körde en lek där man inte fick säga ja eller nej och den som förlorade skulle få ta undan disken.. Haha, gissa vem som förlorade!? Ja. Det var jag ;) Kan inte förstå att det ska vara så svårt att inte säga ja och nej...

Eftermiddagen rullade på bra, lekte med bebis och sen var vi ut på en 2 timmars lång promenad i kylan så mina ben blev som gelé. Och så var vi och hämtade K och E på skolan.

Nu ska jag snart iväg till Johanna och vi ska sen iväg och röra lite på fläsket, sen blir det filmmys och övernattning där :)

Snart helg!








Jag älskar mitt liv just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0