Hallå är det fredag?

Jag vet inte varför men det känns som om det är fredag idag. Det har kännts så hela dagen.. sen när mamman här i familjen kommer hem och säger att det känns som om det är fredag idag så måste det ju betyda någonting.. Hihi så hoppas det händer något roligt på fredag :)

Jag var hemma med söta E idag. Vi har sett på film, julpysslat, ätit pepparkakor, spelat wii och bara myyyst :)
Det har varit så skönt att bara tagit det lugnt idag.. tror det var bra för mitt öga för det har blivit bättre :) I morgon har så har jag intalat mig själv att det ska vara bra :)

Och i morgon så smäller det!! Märta kommer hiiiiit! :D
Så är det alltid för mig, jag går och längtar och längtar och det känns som om det roliga aldrig ska komma men helt plötsligt så är dagen här och då har tiden bara gått så jäklans fort!
Ska bli grymt kul att hon kommer hit, min lilla sockertopp :)


På fredag flyttar jag ner i min egna lilla lya på källarvåningen! Nu har hantverkarna äntligen blivit klara och det är bara lite golv som ska slipas och lackas och sen så flyttar jag ner :) Blir skönt med lite mer eget och lite större :)

De sista dagarna här i Norge för det här året kommer verkligen bli toppen! :)








Jag och mina sötfisar

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tyvärr så kom hon aldrig fram till saken för hon kunde inte sluta skratta hon skulle försöka berätta det en annan dag då det kanske inte var lika kul :P

2009-12-17 @ 08:51:42
URL: http://cissinorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0