Hem mot Sveeerige.

Jag kunde inte sova så liksom varför inte kliva upp klockan 06.00 på en lördag!? De andra sötfisarna sover fortfarande uppe på loftet :) Men ska nog snart upp och väcka dom ;) Big day today. I'm going home!

Från i torsdags till idag har varit lätt några av de bästa dagarna sen jag kom hit till Norge. För det första så har min Märta varit här och sen för det andra så kommer hon förhoppningsvis åka med mig tillbaka hit igen i januari för att också börja jobba som au pair :D Det kommer bli superdupermegaskitbajskul! :D

Men, det kommer bli tråkigt nu när Johanna ska åka hem och börja plugga :( Men du bor ju ganska nära så du måste komma och hälsa på ofta!


Igår var det så kallt ute så att det inte gick att vara ute. Jag, bebis och Märta var inne hela dagen och lekte. S mådde inte så bra under dagen.. Inte att rekommendera att ge en bebis stark mat, det straffar sig dagen efter ;P
Vi åt hemlagad sushi till middag och sen så hade vi julklappsutdelning :D De blev superglada för juklapparna de fick av mig och jag blev superglad för jag fick världens finaste mössa :)
Lite senare på kvällen kom Johanna och Märta och vi gick till Ica och invaderade glass, godis och chipshyllorna och myste sen järnet uppe på loftet hemma hos mig :)

Om någon timme så sitter jag och Märta på tåget på väg hem till Ockelbo. Är framme någon gång ikväll och jag längtar. Men jag längtar också tills i januari när jag får åka tillbaka till Norge igen :) Norge börjar nästan kännas som mitt hem..
Men home sweet home ändå så oroa dig inte mamma ;)


Hörs sen när jag är i Sverige då.
Heeeeeeeeeeeeeej då.



Jag och min nya mössa :)



 
Supergoa tjejer allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0