Jag hjärta peppisar

Guuva jag ääälskar pepparkakor. Doppade i mjölk. Har nyss tryckt i mig en gumma som smakade delikat ;)

Men mammas pepparkakor smakar alltid bäst, så hoppas att inte pappa har ätit upp alla för jag vill också smaka när jag kommer hem!!

Bebis sover nu och jag tänkte ta tag i packningen lite.. Måste ju ha lite kläder med mig hem på lördag..
Men frågan är vad jag ska ta med mig för kläder.. orkar inte släpa på så mycket. Hihi, tur att jag har typ samma storlek som mina systrar så att man kan sno lite kläder av dem ;)

Väldigt snart ska jag hämta Märta! Jag, S och Johanna tar en tur med vagnen efter lunch in till Olso city och hämtar henne :) Sen t-banan tillbaka och direkt till skolan för att hämta kidsen.

Om två dagar åker jag hem. Om en vecka är det julafton och idag har jag har varit 20 år i exakt 7 veckor. Hallå, vart tog de veckorna vägen!?





Kommentarer
Postat av: lovan

ta med lite kläder till mig :D

2009-12-17 @ 10:40:11
Postat av: Linnéa

MEN. jag ska ju sno kläder av dig ju!

2009-12-17 @ 10:41:55
URL: http://linneaenerhall.blogg.se/
Postat av: Christine

Annars har du ju typ en hel garderob här hemma med prima kläder också! Tex ett mycket fint exemplar av en blå/vit tröja(som iofs kommer ligga i tvätten då...) :)

2009-12-17 @ 13:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0