Lillan 1 år!

Jag sov ju hos Johanna igår och vi kollade på julkalendern och käkade gröt innan jag traskade hem till mitt hus i morse. Riktigt kyligt väder idag. Tur jag hade fetingjackan på mig, annars hade jag frysit ihjäl.
Lillan sover nu så jag passar på och slappa lite och leta reda på något gott bebismatrecept så hon får något extra gott idag efter som hon fyller 1 år! :) Av mig fick hon två stycken haklappar ;)

Idag ska jag hämta E och K tidigt på skolan, runt halv två! Sen blir det nog mys och lek här hemma på eftermiddagen.

Städgubben är här nu och ska städa hela huset så det gäller att hålla sig ur vägen. Och det behövs verkligen städas idag, det är stora damm-moln här på mitt rum :P

Födelsedagsmiddag ikväll blir det och sen så hoppas jag på träning också ;)



Det kommer lite bilder snart från i måndags men min dator hakar upp sig hela tiden så det funkar inte att ladda upp dem nu :(

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0