Mysdag

Ååå. Har haft en toppen dag idag! Först har jag myst med min bästa systerdotter, packat upp min väska, ätit snabbmakaroner och burkmajs, lyssnat på en massa bra musik, skottat tonvis med snö och nyss kom jag hem från stugan.
Har haft världens mysigaste kväll med världens mysigaste tjejer som jag inte har sett på länge! Var så roligt att se allihopa och jag hoppas vi ses snart igen :)
Först åt vi så mycket julmat att vi inte kunde gå, sen vilade vi lite och sen så tryckte vi i oss en massa gotta och gick ut i uterummet. Vissa satt i bastun och vissa utanför men skönt var det på båda ställena :) Ida och Johanna hoppade till och med ut i snön en sväng iförda minimalt med kläder ;)

Det var längesen jag skrattade så mycket, kommer nog ha träningsverk i morgon ;) Vi vet verkligen hur man leker paketleken och hur man sjunger julsånger.
Men tjejer. Hur dålig kondition får man ha!? Haha, alla verkade ju helt slut efter att vi dansat runt jultomten ;)

Har insett ikväll att det här är kompisar som jag verkligen kommer ha i hela mitt liv. Fastän det var typ ett år sen jag såg vissa tjejer så var allt så naturligt och det känndes som om det var igår det var sist vi träffades :)


I morgon blir det köpis hela dagen med Lovis, måste tamefan inhandla alla julklappar i morgon. Helt sjukt.
3 dagar kvar till julafton.


Nu ska jag krypa ner i minisysters säng och sova där eftersom min säng har invaderats av krullet.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja fasen vad mysigt det var :) Hahaha jaa 2010 får vi ta tag i konditionen så vi orkar dansa nästa år när vi kör ett julmys :)

2010-01-01 @ 21:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0