Onsdagsmys

Det blev en lugn och skön myshemmakväll ikväll :) Mysig fin födelsedagsmiddag för S med familjen + morfar, citronkyckling och ris och sen världens godaste tårta :) Bebis blev så glad när hon skulle öppna sina presenter, hon skrek utav lycka, haha tror att det var lycka i alla fall ;)
Sen slängde vi oss alla i soffan och kollade på norska julkalendern Jul i Svingen och sen blev det ett samtal hem till kalla Ockelbo, -11 hade det tydligen varit där idag :)
Min bästaste har även bokat resa nu så snart kommer hon hit!! :D Längtar


Är så himla trött nu så ska bara skriva mitt träningschema sen så ska jag hoppa i sängen. REDAN TORSDAG i morgon och då har jag varit här en vecka!
Imorgon blir det lek och promenad som vanligt och sen så träning och kanske bio på kvällen :)

Kommentarer
Postat av: märta

du är bäst :)

2009-12-03 @ 12:13:21
URL: http://watchingkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0