trötter...

Idag är jag gryymt trött. Trodde att gröten till frukost skulle hjälpa men jag känner mig fortfarande som en zoombie :P S sover nu i alla fall så ska passa på och vila lite...
Jag tänkte vara duktig igår och gå och lägga mig ganska tidigt men klockan bara sprang iväg så den blev typ halv tolv innnan jag somnade... Men ikväll så ska jag somna tidigt ;)

Kallt och burrigt är det här idag, frost överallt.. Och i morgon kanske det kommer snö :D
Men hoppas det bara inte kommer för mycket, eftersom Johanna och jag ska ta bilen och brumma iväg till Nordby Shoppingcenter på svenska sidan på lördag, liksom lite läskigt att köra om det är mycket snö.. speciellt när det var typ tre månader sen sist jag körde :P




Tittut på er där hemma :)


Kommentarer
Postat av: Christine

Fiin! Både du och tröjan :)

2009-12-03 @ 18:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0