091102

Måndag igen! Och nu är det redan 2:a november!! Om en månad har det varit första advent, det är ju sjukt vad tiden går fort! Tur att jag har lyssnat på julsånger nu snart en månad, borde kunna dem utantill till december då ;)

Har haft fullt upp hela dagen, den lilla här i familjen var sjuk idag så fick agera barnvakt! Vi kollade på Mamma Mia det första vi gjorde efter frukosten. Riktigt mysigt faktisk att mysa i soffan när regnet bara öste ner utanför fönstret. Efter det storstädade och rensade vi i hennes rum. Fattar inte att det kan finnas så mycket små-pryttlar överallt, man blir ju tokigt!! :P

Vid lunchen frågade hon om man kunde ha ägg i gröten. Vet inte sa jag, men du kan ju prova! Och det gjorde hon. Hon tyckte inte det var gott :P
Jag åt rödbetor och blev helt röd i munnen. Caroline sa då: Tur att du inte skulle på date nu för så där kan man ju inte se ut i munnen om man ska på date! haha...

Det har regnat konstant här hela dagen, jag tänkte ta en kvällspromenad men vill inte bli dyngsur så den promenaden får vänta tills i morgon. Ska träna i stället, känner mig helt seg efter att inte ha tränat på en vecka, ska bli så härligt att sätta igång igen :D Och nu måste man ju sätta igång på allvar om man ska bli fit for fight tills jul ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0