4,66. Sen är det måndag!

Söndag. Och jag är riktigt nöjd med den här veckan :)

Idag har jag varit och hälsat på min nya familj. Allt verkar för bra för att vara sant, jag längtar så till flytten!
Hoppas dagarna bara flyger förbi nu!

Skulle egentligen ha tränat på gymmet idag men J kännde sig inte så pigg och jag var ganska seg jag med så det blev ingen träning idag. Fast det var väldigt nära att jag hoppade av tåget vid Sandvika vid gymmet istället för Billingstad men i sista stund gjorde jag ändå inte det. För jag kom på att jag inte hade kunnat gå hem från gymmet för min fot är cp, och betala 30 kr till för att åka tåg hem var verkligen inte att tala om!
Hehe, vilka bra undanflykter man har ibland då ;) Men som sagt, söndagar är faktiskt till för att man ska kunna vila :)

I morgon börjar jag 06.15 (!). Fast behöver inte gå upp då utan sover till halv åtta, men ska ha dörren öppen ifall barnen vaknar. Sen så var det meningen att jag ska vara barnvakt på kvällen men det blir nog inte så. Fast jag kanske måste vara det. Hrmm.. jag får helt enkelt se hur det blir i morgon. Som barnflicka måste man vara flexibel och kunna ställa upp på att passa barnen lite när som helst, så det är bara att gilla läget nu när det är lite ovisst... :P


Jag är sjukt trött just nu, skulle bara kunna slänga mig på sängen och sova! Men först så ska jag, som jag gör varje söndag, ta hand om mina fötter lite. Fotvård är alltid bra :D Medan jag fixar med fötterna drömmer jag mig bort till andra sidan jorden och tänker på mina vänner som är där! :)




       

Australia year 2009 in my heart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0