En dag och en månad

Wiii, idag är det sol i Norge! Härliga bullar må jag säga :)

Var på en snabbprommis med Cissi på förmiddagen till något som vi trodde var ett köpcentrum, men ikke, det var ju bara kontor. Vilket lurendrejeri.


Idag är det precis en månad kvar tills julafton! Längtar så himla mycket efter min familj och alla andra där hemma så det gör ont! Vill komma hem nu! Men jag ska hålla ut.. Det kommer nog gå fort! Det händer ju en massa nytt nu fram till jul.
Jaaa, jag flyttar i morgon!! Jag kan inte riktigt förstå det. Jag kommer inte jobba här någe mer. Jag som tyckte tiden gick så himla långsamt precis efter att jag sagt upp mig men nu så är det redan en dag kvar tills jag ska flytta! 

Har haft fullt upp här hemma idag men har nu äntligen lite vila tills jag ska hämta på barnehagen. Sen ikväll ska jag kanske vara barnvakt en stund och sen så gäller det att råpacka! Allt ska vara packat och klart för i morgon typ vid kl 10 kommer flyttbils-Emma och ska hjälpa mig med alla mina saker :) Så snäääll. :)








Snart kommer tomten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0