En redig filmnatt/dag

Natten som var, var riktigt scarey :P Vi avverkade 2 hela skräckisar och typ 1/4 av 3 andra ;)
Jag och Cissi skrek och gömde oss bakom kuddar och täcken för vi blev så rädd ibland, mormorn som bor ovanför Cissi måste undrat vad vi höll på med :P hahaaa
Efter att man kollat på skräckfilmer så bara måste man se en romantisk film och det blev premiär för mig att se Notebook och det måste vara världens bästa film! Så hilma fin :)
Cissi blev så trött så hon orkade inte se hela men jag var vaken hela filmen så somnade typ vid 2. Hur underbart som helst att vakna kl 12 och sen ligga i sängen ända fram till kl 17 och se på Sunes jul och sommar ;)

Kom på att jag legat i sängen typ ett dygn nu.. från kl 19 igår till kl 17 idag :P


Nu ska jag snart till Cissi igen och kolla på 16 år och gravid och sen ska vi ut på powerwalk.. om vi orkar :P

Nuuu ni. Det är faktiskt bara 3 jobbdagar kvar i den här familjen. Jag skriker av lycka inombords :)



Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0