Flyttdag

Gud pissar verkligen grymt mycket idag. Det bara öser ner!
Men jag är glad ändå! ;)

Nu är det inte långt kvar tills jag är fri från det här stället. Emma och Cissi hjälpte mig att få packningen till nya huset, det var en massa hantverkare där och de måste ha trott att vi var knäppa som kom med typ hundra väskor ;)


Har städat hälften här nu, ska sätta igång med nedervåningen nu och sen mitt rum på slutet, stryka lite kläder, sen hämta barnet och sen middagslagning. Sen tar jag tåget till my new place och lämnar det gamla bakom mig ;)


See you!



Kommentarer
Postat av: Eveliina

grattos !! Go girl !!

2009-11-25 @ 17:40:24
URL: http://eveliinaylilehto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0