Fredagen den 13:e

Oturens dag idag, och jag har verkligen kännt av det kan jag säga! :P

För det första så låg jag vaken mellan 4-6 i morse, försökte verkligen med alla knep så att jag skulle somna om men det gick inte! :( Tillslut gav jag upp och då somnade jag ;) Dock fick jag inte sova så länge, kvart i sju vaknar jag av att jag tror att det är jordbävning. Fast kommer på att det bara är elefantfamiljen där uppe som har vaknat... :(


Sen för det andra, så var jag tvungen att lämna C på barnehagen senare idag så därför hann jag inte med tåget som jag skulle ta till Skøyen för att träna med Johanna.

Sen så glömde jag att ta med pengar till barnehagen som de har till någon insamling så det vara bara att åka hem och hämta pengar.

Hela morgonen kände har jag kännt mig allmänt seg och haft ont i ögonen, typ som om jag ska bli sjuk igen :(

När jag kommer hem från barnehagen så har jag VÄRLDENS BERG med disk att plocka undan. När jag ska städa så snubblar jag över dammsugaren minst sju gånger, såpan tar slut så jag får ta något annat medel till golvet, jag är trött, trött och trött och känner mig superstressad på något konstigt sätt... :P


Ikväll ska jag träna med personlig tränare och det skulle inte förvåna mig om jag bryter benet eller nått. Och jag kommer väl definitivt missa tåget till Sandvika.



För att glömma dessa bekymmer ska jag nu ta en snabbdusch, sen måla naglarna och mysa lite tills jag ska göra middag.

Men juste, jag har ju en massa tvätt som jag måste ta reda på också. Blä för det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0