Ge mig snö!

Utanför fönstret faller små mjuka flingor ner till marken. Hoppas det nu bara blir kallt snart så att snön lägger sig på backen och inte smälter bort på en gång! Jag vill ha snö nu! :D
Det är nystädat här och jag är nyepilerad. Jag sitter nu och lyssnar på julsånger en liten stund innan jag ska ta tag i tvätten...

Ikväll ska jag på något som heter Girya, det är en träningsform där man använder kettlebells. En kettlebell är rysk gjutjärnsvikt. Det är en klump som liknar en kanonkula med ett handtag, och man tränar styrka, kondition, koordination och en massa annat bra ;) Har aldrig varit på det för så hoppas på att det ska bli kul :)


Jag väntar nu bara på att mamman i den här familjen ska ta tag i det här med att jag ska flytta och bestämma sig för att tacka ja till den nya barnflickan! För jag vill veta när jag kan flytta ut härifrån, datum och så, så att min nya familj kan börja förbereda sig lite :) Men vissa människor kan ju vara hur seeeega som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0