Godnatt

Det känns som att jag har blivit gammal.. har en sån här ansiktsmask som stenlar och hela min feja är en enda stor rynka :P Men härlig blir huden efteråt i alla fall :)
Kom nyss hem från träning på Elixia, Total och Styrke blev det idag och det var sjukt jobbigt kan jag säga.
När jag skulle cykla hem höll jag som vanligt på att dö i mördarbacken men jag klarade den idag med ;)

Har börjat insett nu att jag inte ska bo här så mycket mera... typ bara 2,5 vecka till om allt blir som det ska.
Jag menar alltså inte att jag ska flytta hem till Sverige utan jag ska byta familj. Och jag längtar så himla mycket! Den nya familjen som bor typ vid Frogneparken är ursnälla och det ska bli så kul att få bo där och ta hand om deras lilla Sara :)
Dessutom kommer jag typ bli granne med Johanna och det kommer bli toppen! :)

Jag längtar som en tok och vill nu bara att tiden ska gå fort! :)

Sov så gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: johanna

det kommer bli så mysigt :) Självklart får vi kika på ditt hus på fredag, :) ska vi ringas vid imorgon? PUSS

2009-11-04 @ 21:16:01
URL: http://johannaaolssson.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Linnéa.. Vill bara säga att jag har en paketlek på G som verkar superrolig. Kanske kan vi köra den på julfesten :D

2009-11-05 @ 09:25:02
URL: http://idamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0