Good morning :)

Vaknade kvart i sju i morse av två små rufsiga troll-barn som stod bredvid sängen och ville ha frukost, så det var bara upp och hoppa! Mysigt nu när det är mörkt ute för då får vi ha tända ljus när vi äter frukost :)
Känns lite juligt, bara snön som fattas nu :)


Idag var det ganska varmt ute, eller i alla fall varmt om man har min supertjocka jacka på sig, höll nästan på flyta bort där ett tag... Höll på bli galen på C idag för hon tjafsade hur mycket som helst när hon skulle sätta på sig ytterkläderna, tillslut gav jag upp och så fick hon hålla på själv och efter typ 20 min så var hon färdig.. gahhh!


Idag har jag ett berg (och då menar jag ett BERG) med kläder som jag ska ta reda på, suck...
Sen dammsuga lite, vattna alla blommor och lite annat smått och gott. Ska även handla lite idag så ska nog ta på mig skorna och ta en powerwalk till Kiwi snart :)



SNART FLYTTAR JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0