Himmel och pannkaka

Det blev en komplett mysutstyrsel som jag fick med mig hem när jag var på promenad, så har glidit runt i den nu hela eftermiddagen :) Myspys.


Spaghetti med köttfärssås till middag. Väldigt delikat.

Tappade nyss en stekpanna på min fotknöl och det gör ONT! Ibland när jag är i närheten får alla saker eget liv och flyger lite var som helst.. och jaa, då kan man ha oturen att få en stekpanna på fotknölen.

Nu ska jag dra mig mot Cissi och sen ska vi powerwalka till Sandvika Storsenter och fönstershoppa, hur nu det ska gå till.


AKKURAT en uke tills jag flyttar till my new home!
Alltså, PRECIS en vecka tills jag flyttar till mitt nya hus!
Himmel och pannkaka vad tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0