I put it in my box

Är precis hemkommen efter en händelserik afton :) Tog mig en powerwalk till gymmet och på vägen mötte jag först en häst som var påväg över gatan (med en ryttare på) och sen mötte jag en rullstol som typ gick i 190 och hade världens strålkastare :P
Sen kom jag till gymmet!
Var lite tidig så tog en vända på löpbandet.. sen var det dax för Girya. Och det var superkul! Hur jobbigt som helst och jag blir inte förvånad om jag har en massa blåmärken i morgon ;) En verklig genomkörare för hela kroppen.

Jag tror minsann jag kan lägga till den träningsformen i min favoritbox :D

På vägen hem powerwalkade jag ordentligt och när jag hade kommit upp för mördarbacken stod en bil där ovanför backen.. när jag gick förbi stack en norsk man ut huvudet och frågade om jag visst vart en viss adress var.. Haha, jag försökte att beskriva vart jag trodde han skulle.. och jag kom på nu att jag visst beskrev en väg som gick åt helt fel håll.. Haha, förlåt lilla norska gubben!!

Nu ska jag ta en dusch och försöka få något annat på min hjärna. Har nämligen gått och sjungit på någon fjantig norsk smurflåt hela vägen hem och den sitter fortfarande kvar :P

P.s. Idag har jag varit 20 år i en vecka! Jihoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0