I'm happy!

Idag känner jag mig så himla glad! Vet inte varför men jag bestämde mig faktiskt i morse att jag skulle vara glad idag och det funkade, hittils har det gjort det i alla fall ;) Dagen började så bra också, jag slapp lämna på barnehagen. Så sen vid kvart i tio åkte jag till Skøyen och gick på en powerwalk med Johanna på mysiga vägar vid Kungens stall :)
Sen hem och prata med syster på Skype, sen något mindre roligare.. städning. Men det gick bra med lite dunka-dunka-musik på.
Och sen så kanske det kommer hända en liten rolig sak nästa år, eller haha en mycket rolig sak. Fast det är inte alls säkert, men jag hoppas på det!! :D Det är en hemlis än så länge ;)

Nu ska jag vila lite för om en timme ska jag förbereda middagen och sen så ska jag hämta C ute i skogen, de är någon familjekväll där idag med dagiset så kommer nog vara ganska mycket folk där...

Sen ikväll så blir det lååång promenad med Cissi :) Och i morgon är det fredag! Wihoo!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nu vart jag fruktansvärt nyfiken här ;);) Tell mee!!!

2009-11-12 @ 16:53:57
URL: http://cissinorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0