I'm here!

Efter köttbulls-middagen begav jag mig till mitt nya hem! Och det började ju bra.. haha. Det var fel på någon tågsignal så jag fick vänta på tåget i 45 min innan jag kom iväg, sen insåg jag att jag hade lite mycket grejer att bära så mina fingrar höll på att gå sönder på slutet.. Men jag kom fram i alla fall och jag trivs redan som fisken i vattnet! Supersnälla familjen och superfina huset :D Så himla söta barn så att jag dör!!

Race genom huset blev det när jag kom, barnen skulle visa mig precis allt ;) Sen blev det smörrebröd och lite snack om vad jag ska göra i morgon :) En sak som är planerad är en lååång tur med bebis S. :D

Ååå vad jag är lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0