Julmust-premiär

Har haft en trevlig, svettig, pinsam (?) och även en fotdödar-kväll med Cissi. Hihi, men det var kul :D
Det där med fönstershoppning gick ju inte så väldans bra men jag var ganska duktig i alla fall. Köpte bara 3 par trosor :)

Dagens magträning har vi i alla fall avklarat, ett asgarv ger en både magträning och ett gott humör. ;)

Jag provade typ 100 andra klädesplagg som inte passade och det gjorde mig lite galen men jag fick mig själv på andra tankar genom att tänka att då finns det mer pengar kvar till helgshoppningen ;) Och då bara måste jag hitta något fint!


På vägen hem kom jag på en mycket viktig sak. Jag hade glömt köpa ansiktsmask! Tur att vi precis var utanför Kiwi då så vi slank in där så jag fick köpa min ansiktsmask.
Jag har gjort ansiktsmask nu i en månad varje onsdag och det vore ju katastrof om jag skulle bryta den trenden.


Mina fötter har nog aldrig varit så ömma som de är efter den här turen.. Kan knappt stå på dem. Och inte blir det bättre av att min träningsverk har blivit hundra miljoner gånger värre än vad den var i morse!! Nu kan jag verkligen inte böja benet utan att jag typ skriker av smärta. MEN. Jag ska träna i morgon :D

Vi fick verkligen tvinga oss själva den sista biten hem, det var väldigt nära att vi satte oss ner för att vänta på att någon skulle komma hämta oss och skjutsa hem oss. Men med julmusten som fanns i Cissis kylskåp i tankarna klarade vi sista biten. Och oj vad gott julmust kan smaka! Slurp så var två glas julmust nere i magen. Första julmusten för i år och jag kan bara ge den tummen upp!




3 par trosor från Pieces
Ansiktsmask från Kiwi
Foundation från Cissi (TACK!)

Kommentarer
Postat av: märta

åååh du är så söt! vi måste fortsätta med ansiktsmasksonsdagar sen också, kanon ju! längtar efter dig <3 looooveeee

2009-11-19 @ 09:50:56
URL: http://watchingkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0