Lillfis

Sitter nu i mitt rum och väntar på att lillfisen ska vakna. Hon ville absolut inte somna på fm, det var ju mycket roligare att skratta och busa ;) Åå att bebisskratt och joller kan vara så vackert! :)
Men tillslut efter många försök så somnade hon :)

Har försökt fått ordning lite på mitt rum nu, har plockat upp kläder och lagt in det i garderoben. Men eftersom jag bara ska bo i detta rum fram tills jul så orkar jag inte packa upp alla saker. Rummet där jag ska bo efter jul innehåller just nu bara en massa brädor och sågar. Det är en massa hantverkare här och jobbar överallt varje dag och de ska få klart mitt rum till efter julen, så när jag kommer tillbaka efter jul så ska jag flytta ner :)

När S har vaknat ska vi käka lite lunch, sen så ska vi nog ut och gå på upptäcksfärd! Måste hitta vägen till skolan för ska hämta de två största busfröna efter skolan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0