Måndag

Hello hello alla :) Första dagen på veckan snart slut, jiipii!
Den här dagen har gått grymt fort måste jag säga. C var så seg i morse så lämnade henne vid halv 10 och så klart glömde vi hennes mössa hemma så jag fick cykla tillbaka och hämta den :P Efter det så traskade jag iväg till Sandvika och var på Skatteverket och Posten och gjorde adressändring. Kan inte fatta.. Nästa vecka flyttar jag! :D Det tog typ 2 timmar och fixa ny adress, hur låååång kö som helst, riktigt segt. Det tog så lång tid att jag till och med var tvungen att ta tåget hem så att jag skulle hinna med dagens sysslor här hemma.

Så när jag kom hem var det bara att börja röja, liknade ett mindre bombnedslag. Sen fixa i ordning världens berg med tvätt och sen var klockan plötsligt halv 4, så jag trampade iväg på cykeln till barnehagen. Middag blev som vanligt, haha. Lax och potatis.

Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle tröttna på den rätten, men äter man den typ 3 gånger varje vecka så börjar smaklökarna sätta stopp. Men Märta, jag saknar ändå söndagsmiddagen hemma hos er. Lax, potatis och romsås! :)

Näst på schemat står det TRÄNING! Ska ta tåget till Skøyen för lite boxning med Johanna, ska bli skitkul!! :D


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej lillasyster! Jag har också röjt lite idag. Packning och prylar efter en helg i Göteborg och Ullared! Sedan yoga. Skönt! Puss, puss!

2009-11-16 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0