Näst sista natten

Sista träningen på Elixia i Sandvika. Nu när jag flyttar är det ett annat gym som gäller :)

I alla fall, Catslide var jag på och det var grymt jobbigt. Efter passet tog jag mig några minuter i solariet och drömde mig bort till Söderhavsöarna. Sen så cyklade jag hem och uppför den äckligt jobbiga mördarbacken. Jag tänkte som så att det är ju kanske sista gången jag cyklar här så varför inte köra på till tusen!? Haha, sagt och gjort och andnöd på toppen av uppförsbacken. Men väl där uppe var jag riktigt stolt över mig själv ;)

Blöt som en dränkt katt var jag när jag kom hem. Hatar det här skitvädret, regn, regn och regn :(
Och inte kommer det snö på ett bra tag heller. Yr.no säger att det blir regn och plusgrader i hundra år typ och inte förrns nästa tisdag blir det minusgrader. Då kan man ju hoppas att Gud vill fälla en tår så att vi får lite snö här nere på jorden.

Nu ska en ren Linnéa krypa ner i sängen och sova i den för näst sista gången.

Hej John Blund, god natt alla människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0