Operation storröjning

Mors! Har precis varit duktig och strukit supermånga skjortor, och jag kan bara säga att jag är grymt trött på att stryka skjortor nu.. :(


Hrmm.. Jag kan inte förstå hur det kan bli stökit på mitt rum på en gång, det är som om alla saker blir till liv och bara lägger sig på golvet hela tiden. Så det måste jag ta i tu med nu, städa rummet! Sen så ska jag rensa ut bland mina kläder igen, för jag har fortfarande en massa som jag inte använder. Den här gånger ska verkligen ALLT bort som jag inte använder. Jag ska lita på den första känslan:
Känns det bra när jag tar upp tröjan eller byxorna eller vad det nu är så spar jag dem, men får jag däremot ingen känsla alls så åker den i soptunnan!! Det bara tynger ner en själv när man har en massa kläder som man inte tycker om. Jag vill att min garderob ska vara sånn så att jag tycker allt är fint och bara vill ha allting på mig! ;) Dock inte samtidigt då :P


I morse kännde jag mig inte alls pigg, helt svimmelkantig och frussen. Jag vill inte bli sjuk!
Men nu känns det faktiskt bättre! :D Ska ta mig en titt på Elixias hemsida och kolla in vad det är för pass ikväll som jag kan gå på :D

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Släng inte kläder din tok, ge till mig (A) :P

2009-11-10 @ 13:33:51
URL: http://cissinorlander.blogg.se/
Postat av: BakFia

det har du väldigt rätt i! Bra paäng!

2009-11-10 @ 17:50:08
URL: http://bakfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0