Pling plong

Sååå mysigt att vakna när snön ligger kvar på backen! :) Dock är det ganska varmt idag så den kommer väl hinna smälta bort till kvällen...

Dagen började bra med ett skypesamtal hemifrån, längtar så efter er nu! <3
Sen ett annat samtal som gjorde min dag :) <3 (Hoppas, hoppas, HOPPAS!)


Nu ska jag ta tag i dagen och sätta på mig skor och traska ut i snön! Blir nog en sväng till Smart Club och kolla om de har några träningsbyxor där.

Sen hem igen för kl fyra kommer Helena! Den nya barnflickan :) Fast jag undrar hur barnen kommer reagera, mamman har inte talat om något för dem än så de får väl en chock :P Men men, det visar sig.
Måste städa rummet lite också så att det inte ser ut som ett bombnedslag här :P

Ha en toppen lördag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0