PT and SNOW

Nyss hemkommen från Sandvika :) Tränade med PT idag och det känndes så himla bra! Fastän jag inte har följt programmet till 100 % så kännde jag mig mycket starkare idag :)

Kollade lite i affärer sen efter att jag tränat innan jag drog mig hemmåt.. Jag tänkte gå hem och började faktiskt gå men sen så var det en massa mysko-människor överallt så jag vände och tog tåget i stället
Fredagen den 13:e ju så det skulle inte ha förvånat mig om jag blivit rånad om jag skulle ha gått hem.

Nu ska jag ta en dusch och sen slänga mig i sängen och kolla på film :)
Har mycket att se fram emot i morgon: Shopping, träffa nya barnflickan (Hon som ska börja jobba här när jag har slutat) och sen få ett myyyyycket efterlängtat samtal från min lilla sötnos :)



Och vet ni vad?! Det har kommit en massa snö här! Eller massa och massa, lite i alla fall ;)



Fick visst med mig lite godis hem också ;)



SNÖ på min trappa!



Vinterns första mini-snöboll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0