Scholahopp!

Nytt utseende på bloggen = nystart på livet!? Haha, näe då. Jag fortsätter leva som jag alltid gjort. Men jag blir tokig på en sak, och det är att jag inte fattar hur man byter färg på det där som är lila här på sidan.. Någon som vet??

Jag har ont i min tand och känner mig frusen, har ont i huvudet också.. Hoppas jag bara inte blir sjuk! Veckan som kommer nu (v. 47) börjar de ge ut svinis-sprutan till vanligt folk här i Norge.. Kanske är så i Sverige också?! Jag ska då ta den så fort jag får tillfälle för vill inte bli en gris.




Kommentarer
Postat av: Emelie

jag vet tjejen :) kan hjälpa dig när jag kommit till norge ikväll.

2009-11-16 @ 12:00:12
Postat av: emma.

det står separator. (ganska långt ner) å så hur många px, ändra till 0 så löser det sig! :)

2009-11-16 @ 12:44:50
URL: http://emmalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0