Sista torsdagen

Känner att det har varit lite torrt på bloggfronten idag men har helt enkelt inte haft något att skriva. Har haft städdag idag :P Och jag kom på att det är sista torsdagen jag jobbar i den här familjen.. Någonsin i hela mitt liv!! Lite mysko när man tänker så faktiskt :P

Skitväder har det varit här idag med... Regn, regn och regn. Orkar inte med regn någe mer, vill ha snö så jag kan få frysa om näsan och gå på knarrande vinterpromenader :)
Jag känner mig otroligt lat nu, orkar inte röra mig ut fläcken fastän jag skulle varit till gymmet och tränat och solat. Men jag har faktiskt lite ont i magen, på riktigt. Men får se om jag får en snilleblixt och ger mig ut i regnet ändå ;)


Det ska bli toppen med helg snart! Fredag i morgon och då blir det Twilight New Moon för hela slanten, sen på lördag blir det shopping med några brudar i Olso. Sen har jag bokat in 2-timmars powerwalk med Cissi på söndag :) Jag gillar helger så att säga. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0