Skärpning tack!

Jag har kommit in i en väldigt ond cirkel. Jag har blivit så lat! Jag måste verkligen ta tag i mitt liv och masa mig iväg till gymmet mer. Jag skulle egentligen vara barnvakt ikväll men det blev inte så. Därför så ska jag åka till gymmet och träna istället :)

När jag kom på den idéen att jag skulle träna ploppade det på en gång upp en massa bortförklaringar i hjärnan som sa att jag inte orkade och bla bla bla... Vem är det som bor där uppe egentligen och säger sådana saker till mig?! Den någon ska i alla fall bort nu!

Jag ska träna. Jag ska cykla iväg om 20 min. Det ska bli skitkul för jag älskar verkligen att träna!! Man känner sig så himla duktig och pigg efteråt! Jippi!!

Min nya träningsperiod sätter igång NU!


Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Christine

Din träningsperiod har visst börjat ganska många gånger nu... Men det är bra det! :) Nu kör jag innebandy 2 ggr i veckan och det är så kul!!

2009-11-10 @ 22:09:27
Postat av: Linnea

haha, jag vet :D och den kommer nog börja om många ggr tror jag ;)

2009-11-11 @ 10:48:48
URL: http://linneaenerhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0