Snabbmat

Flingor och mjölk och ett äpple = Min middag! Orkar verkligen inte stå och laga mat nu så det blev "snabbmat" istället, dock en ganska nyttig middag ;)

Myskväll igår hos Johanna :) Fick rundtur in the big house och sen blev det tacoslagning :D Vi käkade och sen gick vi ut i lilla huset och åt fruktsallad + turkiskyoghurt +  valnötter + honung = GOTT. Kollade lite filmer och sen somnade vi tillslut :) Och så vaknar vi kl 8 på morgonen, vi gör ett tappert försök att somna om men det går inte så vi äter havregrynsgröt i stället och fixar ordning oss!

Sen spatserar vi in mot Oslo city för lite shopping och fika :) Och vi var då verkligen inte ensama där, tydligen var det någon stor cupfinal (i vad vet jag inte, fotboll kanske?!) så det kryllade av supportrar överallt på gatorna. Vi fick spunk på alla folk som var så sega så vi gick in på ett mysigt fik och åt scones, bulle och brownie, mumsigt :)
När vi skulle gå från fiket kom det världens regnskur så vi blev lite blöta där ett tag, men H&M räddade oss från regnet en stund :)

Jag hittade som vanligt på lite smått-och-gott och bra-och-ha-saker. Jag fick faktiskt intala mig själv på slutet att du fick jag inte shoppa något mer och det gick faktiskt bra. (Fast var bara tvungen att köpa färg till håret. :D)
Tillslut blev vi helt döda i benen så vi gick hemåt och pärlade lite armband i stället :)

Nu är jag hemma i mitt rum för ska snart vara barnvakt, blir antagligen som vanligt Skal vi danse, lite popcorn, sen saga och så sovdax!



I morgon bär det av till Johanna igen, vi ska ta en sväng till min nya familj och checka in läget där ;) Sen blir det träning för fulla muggar på Elixia :)




P.s. Den hårfärgen som jag köpte var någon sorts spray som man skulle spraya i i fuktigt hår så har gjort det nu, väntar nu bara på att håret ska torka så jag kan se ifall det blev någon skillnad :)




Hrmm... ingen snö här än och enligt yr.no kommer det inte bli någon snö nästa vecka heller :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0