Söndag igen!

Då var det söndag igen då. Men den här söndagen kommer inte bli som alla andra söndagar som hittils jag har tillbringat här i Norge. Då har jag legat i sängen hela dagen och kollat på film, men idag ska jag till Johanna och vi ska gå och hälsa på min nya familj! Det ska bli superkul!! :D
Sen så ska vi ta oss en sväng på gymmet, tror det först blir Elixia power och sen spinning, lääängtar :)

Igår var jag uppe tills jag nästan somnade stående, jag sprayade med blondsprayet (och det funkade, jag har blivit lite blondare!! tror jag i alla fall... haha), sen så färgade jag ögonbryn och ögonfransar. Och jag hatar verkligen att färga ögonfransarna för jag får alltid sådant där medel i ögonen och det svider skitmycket!! Så fick tvätta av och sätta på nytt minst hundra gånger känndes det som och tillslut gav jag upp och då hade jag inte fått mycket färg på fransarna alls... :(

Jag städade rummet och kl 00.15 strykte jag mina nya kläder jag köpte igår. Sen blev jag så trött så jag somnade vid så där en halv ett... Vaknade i morse av världens dunder och brak på ovanvåningen som vanligt.. Nästa lördag tänker jag då bannemig inte sova hemma för jag vill ha en lugn söndagsmorgon!!

Nu ska jag ladda upp för dagen genom att gå och äta en tallrik med gröt, vi hörs!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0