Söndag igen

Ojoj vad trött jag var idag då. Klockan var visst kvart i elva när jag öppnade mina ögon :P
Kvällen igår gick bra, käkade tacos och bullar så det stod härliga till! Och såklart såg vi på "Skal vi danse" :D Barnen delade ut en massa godis också för det plingade på dörren nästan konstant.

Idag har jag inga som helst planer på vad jag ska göra. Är inte riktigt frisk så ska nog ta och göra ingenting alls. Ligger fortfarande kvar i sängen och läser lite bloggar och sånt.. Börjar nog bli lite smått beroende av det nu.. inte bra det inte. Kom på nu också att jag drömde att jag var kompis med Kissie, och någon kompis till henne gjorde om min header så den blev skitful. Det var en hemsk dröm. Sen drömde jag att jag skulle vara barnflicka i Thailand och jag åkte bil med familjen och vi körde i diket hela  tiden. Sen skulle vi stanna och bada och då var det ett sjöodjur i poolen så vi kunde inte bada. Ibland så kan drömmar vara helmysko.

Kanske dags att ta sig i kragen nu och göra något av den här dagen!?

OCH det är söndag idag. Jaha det var den där veckan det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0