Stjärnfall

Jag måste bara tala om vad jag såg när jag stod och väntade på tåget förr i 45 minuter.. Ett STJÄRNFALL!! Ett riktigt stjärnfall som for skitfort genom himlen!
Blev skiträdd när jag såg det för jag trodde det var typ en bomb eller nått, men som tur var så var det inte det ;)


När man ser ett stjärnfall så får man ju önska sig något men jag glömde bort det just när stjärnan föll, haha men jag önskade nu istället för jag tror att stjärnans kraft finns kvar ändå ;) Haha, och om ni nu tror att jag ska tala om vad jag önskade så tror ni fel!! Säger jag det så kommer den ju aldrig slå in!


Hoppas hoppas hoppas verkligen att den slår in någon gång i framtiden :)


Kommentarer
Postat av: Eveliina

det kommer den gumman !! jag såg ett stjärn fall, sex månader senare, så slog den in !! I't will happend !!

2009-11-26 @ 11:13:26
URL: http://eveliinaylilehto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0