Tisdag

Tjena alla monsterdiggare :D

Har varit hemma med sjukt barn idag med :P Men i morgon, då ska hon till barnehagen igen! Det har verkligen varit en slappardag här idag, vi har kollat på Barbie och Prinsessa-film, ritat och lekt med barbiesar :) Sånt som tjejer gör ;)

Jag har ont i hela min kropp idag, gjorde lite hemmaträning igår på rummet och den som säger att sådan träning inte ger något kan hoppa från ett berg eller nått.. För det känns kan jag lova...!

Idag har regnet verkligen öst ner! Regnet här är inte som hemma.. här är det små regndroppar som är överallt och man blir dyngsur på en gång när man går ut.. Hemma däremot är det stora tunga droppar bara lite här och där, mycket bättre ;)

I morgon är det onsdag och halva veckan har gått, weii!
Jag måste verkligen shoppa i helgen, natten som var drömde jag att jag hade skitfula kläder på mig och insåg i morse att jag inte hade något att sätta på mig! Så det måste bli en redig vända i helgen ;)

Nu väntar jag på att Cissi ska höra av sig så att vi kan ge oss iväg på en tur ute i mörkret :D Och jag måste låna en reflexväst idag med! Jag skrev ju att jag köpte en i helgen för 19 kr, och jaa.. vad ska man säga.. haha när jag tar ut västen från förpackningen inser jag att det är världens minsta reflexväst, för typ 4-5 åringar! Inte undra på att den var så billig... ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0