Trött...

Är supertrött idag och har träningsverk i hela kroppen, häääärligt.
Jag förstår inte att det redan kan vara fredag! Blir alltid lika förvånad när det redan hunnit blivit fredag.. Och sen som syster sa så blir man alltid lika förvånad när helgen har gått och det är måndag igen ;) Dessutom snöar det inte idag, jag som vill ha snö!

Ska ta tag i städningen här nu och fixa en massa annat. Ikväll blir det mys hos Johanna med mat, pyssel och annat roligt! Hon ska även få vara min guide och visa mig runt i området. :D Jag kommer ju nästan bo granne med henne snart så det är ju bra om jag får kläm på vart jag ska gå och så ;)

Ikväll ska jag göra något som jag aldrig förr gjort i mitt liv, närmligen tona håret! :D Jag har varit så duktig och aldrig färgat eller tonat mitt hår, för det har alltid varit ljust och under sommaren blir det solblekt. Men just nu så är det som ett enda stort råttbo och jag är så trött på det... Men ikväll blir det ändring på det! :D

Nu: På med julmusik på högsta volym och dax för städning!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0