Tummen upp

Jag måste ge tummen upp för strumpbyxor. Hur smidigt är det inte att dra på sig ett par strumpbyxor istället för ett par leggings och strumpor? Liksom two in one där ;) Skönt och snyggt och så finns det ju oändligt många olika färger och material. Min favorit är de som är lite tjockare ;)
Jag måste deffinitivt inhandla mer strumpbyxor till min samling :)

Blev tokig förr i tiden på min mormor som jämt hade på sig strumpbyxor och hade minst 1000 st på lager.. Men nu har jag alltså själv insett hur bra de egentligen är ;)



Kommentarer
Postat av: Ewz

Det är jätte bra - - 3 års erfarenhet,vintertid, men tro mig, RIKTIGT segt när du blir lite blöt på fötterna, och måste byta allt. Tänk att du kommer hem till någon, slänges av dig skorna, plums, hamnar på/i lite vatten i hallen, då får du antingen gå i troser eller blöta fötter resten av dagen - been there done that

2009-11-19 @ 20:02:33
URL: http://eveliinaylilehto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0