Äntligen värme

Det har varit superkallt på mitt rum nu i flera dagar och jag har inte fattat varför, det var ju värme i alla andra rum! Men igår hittade jag på den, haha! Knappen för golvvärme som värmer upp mitt rum ;) Så igår innan jag somnade satte jag på den på full sprätt och vaknade i morse av att jag var svettig som en gris :P Inte så smart att dra på så mycket värme, har sänkt den nu så nu är det lite lagomt varmt och koseligt ;)

Idag hade jag mössa och mina älskade tomtevantar (som mormor har gjort) på mig när jag lämnade Caroline på barnehagen, börjar bli riktigt kallt nu på mornarna.. men jag längtar till vintern så det är bara mysigt tycker jag :)

Snart ska jag och Cissi gå till Sandvika och fixa ett bankkort till mig, innan det ska jag byta sängkläder och vika lite tvätt.

Ikväll blir det yoga med Cissi och efter det ska vi lyxa till det lite och sitta i ångbastun och njuta av livet ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0