C-vitaminbomb

Shit snart slut på den här veckan också, i morgon är det ju liksom torsdag och sen så är det fredag och det var den veckan det! :P

I morse kunde jag inte andas genom min näsa, den var fullproppad med en massa äckel :P Alla är typ sjuka i det här huset nu.. Alla hostar och snörvlar. Pojken är hemma för han är sjuk, och blä, i morse så spydde han och jag var tvungen att torka upp det :( blä, höll på spy själv. Tur så var det mest vatten :P

Jag ska bara ligga och vila nu tills jag ska göra mat typ vid halv fyra... Vill verkligen inte bli sjuk igen så ska göra allt för att inte bli det! Har ätit en massa kiwi och apelsin för att få en massa c-vitamin (fastän jag vet att det inte gör så att det blir bättre, men det är gott!) Jag tycker inte om te så dricker varm mjölk i stället. Och jaa det är gott tycker jag! ;)

I morgon är det ju min stora dag också!! :D Längtar inte lika mycket som när jag var liten, men så blir det väl med åren ;) Cissi och jag ska i alla fall fira det med att gå på bio. Det blir Se Upp! i morgon i stället för på fredag för den gick inte då :P


Kommentarer
Postat av: Christine

Usch för spyor och förkylningar! Johan har också varit sjuk men jag klarade mig som vanligt från det :) Hoppas du blir bättre.

2009-10-29 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0