Det snöar...

...HEMMA I OCKELBO!! Jag har nog aldrig varit med om att det har snöat så tidigt hemma hos oss. Här däremot har det inte kommit någon snö.. Men frost är det på gräsmattan och svinkallt ute, man kankse borde börja med täckbyxor snart och inte bara ha leggings på sig :P

Idag var Caroline superseg på morgonen så vi kom iväg till barnehagen till kvart i tio, och vi ska egentligen vara där halv 9 - 9!! Men men, ingen ide att bli arg för då blir hon ännu segare...

Idag har jag hur mycket som helst att göra här hemma, det ligger saker överallt som jag måste plocka bort, grymt mycket rentvätt som ska vikas och strykas och sen så ska jag dammsuga hela huset... Jaaa, så det är väl bara att sätta igång då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0