Ny header

Kom in i ett skaparflow och snickrade ihop en ny header till bloggen, faktiskt nöjd eftersom det är den första egna jag har gjort :) Men jag fattar typ ingenting av Photoshop, hur krångligt som helst ju :P Aja, det blev något i alla fall.. bloggen ser lite mer höstig ut nu :)

Kände mig hur seg som helst efter middagen, (som för övrigt bestod av bönor i tomatsås och grönsaker, mums!) helt borta i huvudet och ansiktet bara kokade, typ som om jag skulle bli sjuk igen... :P Men men, inte hänga läpp för det.. för i morgon blir får jag lön! :D JIPPI!!
Vid matbordet pratade vi om Hitler och så berättade vi En norsk, en dansk och en svensk-historier :) Norskarna här har en massa fulingar om oss svenskar, och när jag berättade att vi berättar samma saker om att norskar är knäppa så blev de helt till sig.. va!? jaha... men da var det ikke nå gøy! Haha...

Jag skulle ha tränat boxning idag men kände mig som sagt allmänt seg, och Cissi kunde inte vara med för hon skulle på middag med sin "familj". I morgon blir det ingen träning på gymmet (jag SKA promenera isället) MEN på fredag blir det träning i alla fall, då ska jag träna med personlig tränare!! Ska bli himla skoj att få en tränare som bara bryr sig om MIG och som kommer ge mig en massa tips och sånt :)

Är snuskigt äcklig nu efter att jag bara har dåsat här i sängen sen middagen så ska bege mig till duschen och få en omgång av peelinghandsken, schampooflaskan och en massa tvål! Sen blir det tidigt i säng ikväll, är trött som en gnu!

Sov så gott alla gobitar :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte fin :)

2009-10-14 @ 22:22:45
URL: http://emelieeriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0