Tirsdag

Så har nästan tisdagen gått då... Sitter här nere på mitt rum nu och vaktar Caroline lite.. mamman och pappan kommer snart, hoppas jag.
I morse så var allt ute helt vitt av en massa frost och barnen trodde att det var snö! ;P
Både täckbyxor och tjockjacka åkte på när vi skulle gå till barnehagen för det var kallt!!
Idag var vi t.o.m. i tid till barnehagen, kom dit till tio i nio.. Mysko att hon kan vara såååå seg vissa dagar och andra dagar är hon supersnabb ;) Och när jag skulle hämta henne idag så ville hon inte gå hem.
-Nei! Jeg och Philippa vill gjøre kyssleken med guttene! ;) Men noep, det får bli en annan dag sa jag. :)

Idag powerwalkade jag till posten och hämtade ut min internetdosa så nu kan jag betala över internet! Jippi! Har bara haft Maestro innan och det funkar typ ingenstans, men nu har jag Visa så nu ska det gå bra ;)
Tog mördarbacken på tillbakavägen så var verkligen helt död sen när jag kom hem. :P

Fick även ett roligt samtal idag så på torsdag ska jag iväg in mot Oslo ;) Mer om det får ni veta sen :D

Efter en massa lax, potatis och morötter till middag så måste jag vila lite nu, sen så blir det träning, men bara hemmaträning.. Orkar inte gå till gymmet idag! :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhh fast att jag ligger dödligt sjuuk-- nästan här såå blir jag lycklig nu !! LYCKA TILL PÅ TORSDAG_ jag håller i tummarna innanför hanskarna.

2009-10-20 @ 18:34:04
URL: http://eveliinaylilehto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0