Min käresta och jag

Sitter nu på golvet med min käresta: Min epilator!! Den maskinen måste vara en utav de bästa uppfinningar som någonsin har skapats, gillar den verkligen! :) Har använt den i snart två år tror jag.. första gången jag testade var när hela familjen var i Thailand, och sen dess är jag fast ;) Höll på att dö då första gången för att det gjorde så ont (den drar ju faktiskt ut hårstråna med roten) men nu känner jag typ ingenting, har väl blivit immun mot den... ;)

Igår vid niotiden tog jag och Cissi en promenix, vi gick en ny väg som vi aldrig hade gått förr och ett tag känndes det som vi var påväg långtbortiskogen men tillslut kom vi till rondellen vid Kiwi och därifrån hittade vi hem ;)
Fick ett par Björn Borg trosor av Cissi igår innan vi gick iväg, hon är ju supersnäll! :D Mamman i familjen som hon bor hos jobbar på Björn Borg.. och pappan på Diesel... Ibland önskar man att man i alla fall kunde ha lite tur och hamna hos en sån familj där man kan få lite Björn Borg trosor ibland men icke sa nicke. Mamman här jobbar på Malaco Leaf, så godis finns det övreallt, synd bara att jag inte äter godis då!! :P

Tråk-väder här idag, dimma överallt typ. Men jag funderar på att dra med Cissi på en promenad snart ändå :)
Men först lite lunch! Blir nog lite kyckling kanske och majs..? Börjar bli lite sulten (hungrig) i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha ha, vad komiskt! Jag skrev ett inlägg om epilator jag med idag :D

2009-10-21 @ 19:45:52
URL: http://emelieeriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0