Den bästa 20 årsdagen i mitt liv :)

Tackar!
Efter en massa gratulationer under hela dagen så är jag helt slut nu! Har svarat på varenda grattiskommentar på facebook och säkert på 100 sms (ok lite överdrivet) på två olika telefoner.. tack så mycket allihopa! Har haft en toppendag idag! :D

När jag kom upp i morse stod typ hela familjen uppradad på led och sjöng någon grattissång på norska som jag inte kommer ihåg hur den gick nu, men de dansade runt lite och sjöng och jag fick två presenter. Ett coolt nagellack och läppglans, tack familjen :)
Sen dax för den vanliga grötfrukosten med banan, och eftersom det var min födelsedag kalasade jag till det med en hårdmacka med ost och tomat på! ;)
Två barn var sjuka så de fick vara hemma idag, mamman var också hemma och vaktade dem. Och eftersom det är torsdag idag betyder det att det stod städning på schemat. Eftersom Caroline var sjuk slapp jag lämna på barnehagen så gick iväg på städuppdrag direkt efter frukosten och sen hem och städa nedervåningen hemma :) Helt slut efter det!
Lite uppvärmd mat efter det och man var på topp igen! Lite strykning och vikning av kläder och sen så hade jag inget mer att göra idag... Pratade med syrran och svarade på en massa sms, det är det som jag har hållt på med på eftermiddagen idag ;)

Till middag blev det hemmagjord pizza och lite sushi :) Gott gott :) Och när vi sitter där och spiser middag kommer det en lite mysko bil. Ingen vet vad det är för något men sen förstår vi när han går mot dörren med något som liknar en blombukett, ett blomsterbud till mig från min kära familj, TACK SÅ MYCKET! <3 Superfina blommor :)

Efter middagen traskar jag iväg till tåget när jag ska gå in på Joker för att köpa tuggummi ringer min kära mormor och sjunger för mig :) Tack tack :)

Cissi och jag var på födelsedagsbio i Sandvika och vi såg Se Upp! i 3D. Himla rolig film faktiskt och vi hade de snyggaste 3D-glasögonen någonsin! ;) Jag brukar inte skratta när jag ser på film men jag gjorde jag det idag, den rekommenderas verkligen :D Trodde nästan att vi skulle bli ensam i biosalongen men tillslut kom det några fler människor...

Och hör på det här: Jag köpte godis! (och jag åt godis.)
Jag låg och tänkte för mig själv innan jag somnade igår: Nu när jag blir 20 så ska jag göra en nystart på livet, njuta av det goda och inte vara så hårt mot mig själv, bli en normal människa och njuta av livet! Haha, kom fram till att det låter som en toppenidé och det är något jag ska satsa på nu resten av livet :D

Nu är jag slut som en jag vet inte vad så ska ta och borsta gaddarna och sen så ska jag sova, det är ju en dag i morgon också.. det är fredag!! Tusingen vad den här veckan har gått fort. I måndags känndes det som om den här veckan skulle bli den segaste i världshistorien men nu var den visst snart slut :P

Sov så gott alla gottegrisar!

Det kommer bli lite konstigt nu att säga att man är 20 år. Det tog typ ett år innan jag lärde mig att säga att jag var 19 och nu har man blivit ett år större. Jaja, jag är 20 år nu :)



Lite bilder kommer här :) Tryck på dem och de blir större, wow! ;)


           

Kommentarer
Postat av: Christine

Det borde verkligen vara din bästa då det är din enda! Ja Linnea, det är ett bra beslut att vara snäll mot sig själv. En balans är det bästa, träning och bra mat men man måste få en dos av gotta och lathet ibland också! Nu ska jag slumra i din säng! :) Vi hörs, puss och kram

2009-10-29 @ 22:22:12
Postat av: Linnéa

Haha, jaa jag vet ;)

Japp! Ååå, sov så sött och dröm om mig :) puss! <3

2009-10-29 @ 22:31:23
URL: http://linneaenerhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0